Attualità

Chì sò a classificazione di i tessuti?

U cosiddettu tissutu si riferisce à l'uggetti di foglia fatti di fibre tessili. I tessuti generali ponu esse classificati secondu u so usu è i metudi di produzione. Sicondu u scopu di u tessutu pò esse divisu in trè categurie: tessili di vestiti, tessili decorativi, tessili industriali.

Tessile per u vestitu.

U tessile per u vestitu include vari tessuti tessili aduprati per a fabricazione di vestiti, è ancu vari accessori tessili cume filu di cusgitura, cintura elastica, fodera di collu, fodera è vestiti pronti, guanti, calzini, ecc.

Tessuti decorattivi.

I tessili decorativi sò più prominenti di l'altri tessili in termini di struttura di variità, di mudelli è di corrispondenza di culore, è si pò dì chì sò una specie di Arti è artigianati. I tessuti decorativi ponu esse divisi in tessuti interni, tessuti per letti è tessili per esterni.

Tessuti industriali.

I tessili industriali sò ampiamente aduprati in una larga gamma di varietà, cume u pannu soffice, u pannu di u fucile, u pannu filtrante, u schermu, u passu di sottogradamentu, ecc.

E seguenti sò e caratteristiche dettagliate di tessuti cumunemente usati:

1. Tissu di cuttone

U Cotone hè u nome generale di tutti i tipi di tessili di cotone. Hè adupratu per fà moda, indumenti casuale, biancheria intima è magliette. I so vantaghji sò faciuli da tene caldi, soffici è vicinu à u corpu, assorbimentu di umidità, è una bona permeabilità à l'aria. U so svantaghju hè faciule da calà, arrugà, l'aspettu ùn hè micca bellu drittu è bellu, in l'usura deve sempre ferru.

2. Canapa

A Canapa hè un tipu di tessutu fattu di canapa, lino, ramie, juta, sisal, banana è altre fibre vegetali di canapa. Hè generalmente adupratu per fà vestiti casuali è di travagliu, è attualmente, hè ancu adupratu per fà vestiti ordinali d'estate. I so vantaghji sò alta resistenza, assorbimentu di umidità, cunduzione di calore, è una bona permeabilità à l'aria. U so svantaghju ùn hè micca assai cunfortu da portà, l'aspettu hè ruvidu, rigidu.

3. Seta

A seta hè un termine generale per vari tessuti di seta fatti da seta. Cum'è u cotone, hà parechje varietà è diverse personalità. Pò esse adupratu per fà una varietà di vestiti, in particulare per i vestiti femminili. I so vantaghji sò legeri, in forma, morbidi, lisci, ventilati, culuriti, ricchi di lucentezza, nobili è eleganti, cunfurtevuli à purtà. A so carenza hè faciule da arrugà, faciule da assorbe, micca abbastanza forte, sbiadisce rapidamente.

4. Lana

Lana, chjamata ancu lana, hè un termine generale per i tessuti fatti di vari tipi di lana è cachemire. Di solitu hè adattu per vestiti formali è di fascia alta cum'è vestitu, tuta, cappotto, ecc. I so vantaghji sò resistenti à e rughe è resistenti à l'usura, sensazione di manu dolce, elegante è chjara, elastica, forte calore. U so svantaghju hè principalmente a difficultà di lavà, micca adatta per fabricà vestiti d'estate.

5. Pelletteria

A Pelletteria hè un tipu di tissutu di pelliccia animale fatta da cuncia. Hè adupratu per fà vestiti di moda è d'invernu. Pò esse divisu in duie categurie: una hè pelle, vale à dì, pelle trattata cù lana passata. U secondu hè u pelu, vale à dì a pelle cù a lana di a cintura chì hè stata trattata. I so vantaghji sò legeri è caldi, eleganti è cari. U so svantaghju hè chì hè costu, i requisiti di stoccaggio è d'infermiera sò alti, dunque ùn hè micca adattu per a popularisazione.

6. Fibra chimica

A fibra chimica hè l'abbreviazione di a fibra chimica. Hè un tipu di tessile fattu di cumposti moluculari alti. Generalmente, hè divisu in duie categorie: fibra artificiale è fibra sintetica. I so vantaghji cumuni sò culore luminosu, struttura dolce, drappaggio, liscia è cunfortu. I so svantaghji sò resistenza à l'usura, resistenza à u calore, assorbimentu di umidità è poca permeabilità, facili da deformà quandu si verifica u calore, è l'elettrostatica hè faciule da pruduce. Ancu se pò esse adupratu per fà vari tipi di vestiti, u livellu generale ùn hè micca altu, è hè difficiule d'andà à a sala elegante.

7. Miscelazione

U Miscelazione hè un tipu di tessutu chì combina a fibra naturale cù a fibra chimica in una certa proporzione, chì pò esse aduprata per fà vari tipi di vestiti. I so vantaghji ùn assorbenu micca solu i vantaghji di u cotone, a canapa, a seta, a lana è a fibra chimica, ma evitanu ancu e so proprie carenze u più pussibule, è relativamente bassu di valore, cusì hè pupulare.


Tempu di posta: Apr-19-2021